Zapachy do hoteli. Profesjonalne rozwiązania aromatyzacyjne dla hoteli.
Otrzymaj kilka ofert od firm - Zaoszczędź do 30%
36 firm w tej kategorii
Zapytaj o ceny i koszty
  • Warszawa
  • Katowice
  • Wrocław
  • Poznań
  • Kraków
  • Gdańsk
  • Łódź
  • Szczecin
  • Bydgoszcz
  • Rzeszów
  • Lublin
  • Olsztyn
  • Zielona Góra
  • Kielce
  • Opole

Bezpłatnie wyślij zapytanie

Podaj jakich firm i ofert szukasz

Firmy złożą Ci oferty

Porównaj ceny i ważne parametry

Kupuj taniej i lepiej

Zyskaj korzystniejsze warunki zakupu

04.09.2024 | autor: Anita Skrzypek | PRZECZYTASZ W 3 minuty

Szukasz Najlepszych Ofert na Aromamarketing?

Wysyłając jedno zapytanie, otrzymasz bezpłatne propozycje od różnych firm zajmujących się aromamarketingiem, co pozwoli Ci znaleźć najatrakcyjniejsze oferty. Porównaj, jakie technologie i metody dyfuzji zapachów oferują poszczególni dostawcy oraz jakie wsparcie jest dostępne po instalacji systemów, aby wybrać opcję idealnie dopasowaną do potrzeb Twojego sklepu, hotelu, salonu spa czy innego miejsca biznesowego. Zdecyduj, który dostawca oferuje najlepsze warunki współpracy w zakresie efektywnego wykorzystania marketingu zapachowego.

Twoje zapytanie trafia bezpośrednio do dostawców, a oni niezobowiązująco przesyłają swoje oferty, bez żadnych opłat czy prowizji z Twojej strony.

Wyślij Bezpłatne Zapytanie

Aromamarketing

Chyba każdy hotelarz i restaurator zdaje sobie sprawę z tego, że dobre wrażenie to podstawa jeśli chodzi o rangę obiektu i ocenę gości. Po wejściu do lokalu klient widzi stylowe wnętrze, trafia na miłą obsługę i czuje zapach, który już na zawsze zostaje w jego pamięci. Zapach ma bowiem kluczowe znaczenie, zwłaszcza w branży hotelarskiej i gastronomicznej.

Aromatyzacja wejścia do hotelu

Jak wiadomo, pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego zapach do hotelu powinien pojawić się w kluczowym miejscu. Ważne, aby hotelowych gości piękny zapach witał już od progu. W każdym hotelu strategicznym miejscem, które powinno zostać “ubrane w zapach” jest strefa wejścia (lobby hotelowe, hall wejściowy i recepcja). W tym miejscu goście pierwszy raz stykają się z hotelem, a doznawane wrażenia i emocje wytwarzają w ich umysłach wizerunek całego obiektu. Zapach w hotelu ma za zadanie stworzyć wyjątkową i niezapomnianą atmosferę wnętrza, które zachwyca i na długo pozostaje w pamięci gości.

Pachnący hotel, czyli jak dbać o komfort gości w hotelu

Ponieważ zależy nam na tym, by pierwsze wrażenie hotelowych gości było pozytywne, aromatyzujemy strefę wejścia do hotelu. Hotel to jednak także inne miejsca, dlatego warto zadbać o przyjemny zapach w częściach wspólnych w hotelu. Przyjemny zapach powinien pojawić się w takich miejscach jak restauracje, korytarze, toalety, a także sala fitness, basen czy strefa SPA.

Korzyści z wdrożenia aromamarketingu w hotelu

Aromamarketing to oddziaływanie zapachem na ludzi. Stosowany w hotelu niesie ze sobą wiele korzyści. Oddziaływaniem zapachem na gości hotelowych jest w stanie bardzo szybko przynieść pozytywne efekty. Głównym założeniem aromamarketingu jest wykreowanie pozytywnego pierwszego wrażenia, które stworzy równie pozytywny wizerunek danego miejsca w umysłach gości. Dodatkowym atutem stosowania przyjemnego zapachu jest wprowadzenie atmosfery czystości i świeżości, poprawiającej komfort gości i zwiększającej poczucie bezpieczeństwa. Dobrze dobrany zapach sprawia, że rośnie rozpoznawalność hotelu, a on sam wyróżnia się na tle konkurencji. Najważniejszym odbiorcą marketingu zapachowego są oczywiście hotelowi goście. Dobierajmy zapach w taki sposób, aby pozostał w ich pamięci jak najdłużej, a subiektywna ocena określająca zadowolenie z pobytu w hotelu była wysoka. Odpowiednio dobrany zapach zagwarantuje przełoży się także na większy wskaźnik powrotów, a goście chętniej będą polecać hotel swoim znajomym i rodzinie.

Jak działają zapachy do hoteli?

Pokój hotelowy powinien gwarantować wypoczynek i całkowity relaks. To bardzo ważne zarówno w turystyce jak i biznesie. Przedsiębiorcy szukają w hotelach nie tylko możliwości regeneracji sił ale także miejsca, w którym mogą prowadzić interesy. Przyjemne zapachy do hotelu sprawiają, że goście czują się swobodnie i bardziej komfortowo. Odprężają się i uspokajają wewnętrznie. W restauracjach i toaletach najlepiej sprawdzają się aromaty o działaniu odświeżającym i neutralizującym. Najczęściej są to nuty kwiatowe lub leśne.

W hotelu znajdują się jeszcze restauracja, bistro czy bar. Są to pomieszczenia wymagające zastosowania innych zapachów, które powinny przede wszystkim zneutralizować zapachy i rozpylać woń kojarzącą się ze świeżością, egzotyką, luksusem lub domową atmosferą. Takie zapachy do hotelu jak wanilia, kawa czy świeży chleb spowodują u gości wzrost apetytu, dzięki czemu chętniej będą odwiedzać dany lokal. Neutralizująca rola perfum usunie nieprzyjemną woń z kuchni. Odwiedzający poczują się bardziej komfortowo i pewniej. Jeśli dodatkowo w hotelu jest przestrzeń dla dzieci, to warto rozpylić tam aromaty uspokajające i zwiększające poczucie bezpieczeństwa.

Jak działają zapachy do hoteli?

Pokój hotelowy powinien gwarantować wypoczynek i całkowity relaks. To bardzo ważne zarówno w turystyce jak i biznesie. Przedsiębiorcy szukają w hotelach nie tylko możliwości regeneracji sił ale także miejsca, w którym mogą prowadzić interesy. Przyjemne zapachy do hotelu sprawiają, że goście czują się swobodnie i bardziej komfortowo. Odprężają się i uspokajają wewnętrznie. W restauracjach i toaletach najlepiej sprawdzają się aromaty o działaniu odświeżającym i neutralizującym. Najczęściej są to nuty kwiatowe lub leśne.

W hotelu znajdują się jeszcze restauracja, bistro czy bar. Są to pomieszczenia wymagające zastosowania innych zapachów, które powinny przede wszystkim zneutralizować zapachy i rozpylać woń kojarzącą się ze świeżością, egzotyką, luksusem lub domową atmosferą. Takie zapachy do hotelu jak wanilia, kawa czy świeży chleb spowodują u gości wzrost apetytu, dzięki czemu chętniej będą odwiedzać dany lokal. Neutralizująca rola perfum usunie nieprzyjemną woń z kuchni. Odwiedzający poczują się bardziej komfortowo i pewniej. Jeśli dodatkowo w hotelu jest przestrzeń dla dzieci, to warto rozpylić tam aromaty uspokajające i zwiększające poczucie bezpieczeństwa.

Szukasz Najlepszych Ofert na Aromamarketing?

Wysyłając jedno zapytanie, otrzymasz bezpłatne propozycje od różnych firm zajmujących się aromamarketingiem, co pozwoli Ci znaleźć najatrakcyjniejsze oferty. Porównaj, jakie technologie i metody dyfuzji zapachów oferują poszczególni dostawcy oraz jakie wsparcie jest dostępne po instalacji systemów, aby wybrać opcję idealnie dopasowaną do potrzeb Twojego sklepu, hotelu, salonu spa czy innego miejsca biznesowego. Zdecyduj, który dostawca oferuje najlepsze warunki współpracy w zakresie efektywnego wykorzystania marketingu zapachowego.

Twoje zapytanie trafia bezpośrednio do dostawców, a oni niezobowiązująco przesyłają swoje oferty, bez żadnych opłat czy prowizji z Twojej strony.

Wyślij Bezpłatne Zapytanie

Wypełnij formularz i porównaj oferty firm

Jak działa nasz serwis

Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.

Krok 1. Określasz jakiej usługi lub produktu szukasz

W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Krok 2. Znajdź zainteresowanych Wykonawców i Dostawców

Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.

Krok 3. Otrzymujesz niezobowiązujące oferty

Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.

{{trade.acquisition_initstep_title || trade.name}}

Odpowiedz na kilka pytań
Oferty są darmowe i niezobowiązujące

{{steps[activeStep].description}}

Uwaga: Możesz podać dodatkowe uwagi

Szukamy specjalistów dla Twojego Zapytania!

Wyszukujemy już dla Ciebie dostawców zgodnych z Twoim zapytaniem.

Wysłaliśmy na Twój adres e-mail {{form.user_data.email}} prośbę o potwierdzenie informacji.
Sprawdź swoją pocztę.

Dodaj załączniki

Dodaj zdjęcia lub projekt itp. Pomoże to firmom dopasować oferty specjalnie dla Ciebie.

Prosimy wybrać odpowiedź
Wstecz
Pomiń

Dołącz do firm oferujących {{trade.name}}

Czy na pewno chcesz zakończyć?
Utracisz wszystkie odpowiedzi.
Kontynuuj zapytanie
Przerwij zapytanie
Wybierz wersję uproszczoną.
Tylko pole opisu.

Aromamarketing w Zwiadowca

Lanwar Lanwar
Kosmetyki hotelowe, galanteria hotelowa, wyposażenie hoteli.
Kosmetyki hotelowe, galanteria hotelowa, wyposażenie hoteli, personalizacja, ekologiczne kosmetyki hotelowe, marki: Guerlain, Azzaro, Yves Rocher. Żele do dezynfekcji rąk z certyfikatem, płyny do dezynfekcji powierzchni, stacje do dezynfekcji rąk, ochrona przed koronawirusem.
Debiut Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. Debiut Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Systemy Higieniczne | Łódź | Warszawa | Dozowniki mydła i papieru
Jesteśmy jednym z pierwszych a obecnie największych autoryzowanych dystrybutorów koncernu Essity, światowego producenta artykułów higienicznych, znanego w Polsce ze sprzedaży produktów marki Tork.
KALA SP. Z O.O. KALA SP. Z O.O.
Profesjonalna aromatyzacja i neutralizacja zapachów | aromamarketing
PRODUCENT olejków zapachowych, odświeżaczy, żelowych wkładów i zawieszek zapachowych. Dostawca produktów i usług aromamarketingu. Centrala firmy mieści się w Legnicy (woj. dolnośląskie), ale obszarem działania firmy jest cała Polska i kraje sąsiadujące.
Mariusz Ambrozik Dar-Kam Mariusz Ambrozik Dar-Kam
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
Zapewniamy profesjonalną i szybką obsługę, wspartą szeroką gamą działań promocyjnych i reklamowych w formie upustów cenowych. Największym uznaniem w opinii naszych klientów cieszy się realizacja trudnych, nietypowych kontraktów wymagających dużego wysiłku i pełnego zaangażowania oraz inwencji.
Puregreen PGDUO Magdalena Pec Puregreen PGDUO Magdalena Pec
Wielobranżowy sklep internetowy oraz dystrybutor sprzętu AGD
Misją, której się podjęliśmy, jest propagowanie zdrowego stylu życia. Jesteśmy świadomi tego, jak ważna jest prawidłowa profilaktyka zdrowotna. Oferowany przez nas asortyment, na który składają się między innymi: wyciskarki do soków, naturalne kosmetyki, zdrowa żywność, ekologiczne środki czystości
Hotel-Supply Hotel-Supply
Elektroniczne systemy zabezpieczeń dla hoteli
Firma WANO Solutions zajmuje się wyposażeniem obiektów hotelowych oraz technologicznym wsparciem przedsiębiorstw, instytucji i klientów indywidualnych. Projektujemy i konfigurujemy poszczególne systemy dostosowując je do potrzeb klienta. Zapewniamy montaż oraz uruchomienie sy...
Sueno Cosmetics Sueno Cosmetics
Kosmetyki i galanteria hotelowa
IHome jest polską firmą od 5 lat obsługującą największe polskie przedsiębiorstwa i instytucje państwowe. W tym okresie dostarczyliśmy ponad 4 500 000 produktów i zanotowaliśmy wskaźnik reklamacji na poziomie ułamka promila...
VITPOL Rozwiązania dla Hoteli VITPOL Rozwiązania dla Hoteli
Rozwiązania dla hoteli
Firma VITPOL, została założona w 1999 roku i od tego czasu uczestniczyła w realizacjach wielu tematów związanych z dostawą oraz uruchamianiem rozwiązań dla hoteli. Od początku swojej działalności, stawiamy na najwyższy profesjonalizm zarówno naszych usług, jak też oferowanych produktów.
ACTIW Sp. z o.o. ACTIW Sp. z o.o.
Jedyna w Polsce naturalna bio-dezynfekcja
Nasz sekret? MOC NATURY! Proponujemy Państwu preparaty do naturalnej bio-dezynfekcji oraz urządzenia do automatycznego zamgławiania mgłą aktywną
AROMA PROJEKT Karolina Kurczak AROMA PROJEKT Karolina Kurczak
Aroma Projekt - Zapach dla Twojego Biznesu
Jesteśmy agencją marketingu zapachowego z 10 letnim doświadczeniem. Świadczymy usługi aromamarketingu i profesjonalnej aromatyzacji wnętrz, neutralizacji przykrych woni, aromatyzacji eventów i imprez oraz brandingu zapachowego. Działamy na terenie całej Polski.
Oferujesz rozwiązania dla rynku horeca?

Załóż konto i pozyskuj nowych klientów.
Bezpłatnie zaprezentuj firmę i realizacje.

Więcej poradników na podobny temat
04.09.2024Anita Matuszek

Składniki zapachowe w aromamarketingu: pochodzenie, jakość i skuteczność

Natura kontra laboratorium: pochodzenie składników zapachowych Składniki zapachowe mogą mieć zarówno naturalne, jak i syntetyczne pochodzenie. Te pierwsze uzyskuje się z roślin, kwiat...


04.09.2024Anita Matuszek

Wykorzystanie aromamarketingu w e-commerce: jak zapach wpływa na zakupy online?

Zastosowanie aromamarketingu w środowisku online Aromamarketing, który tradycyjnie kojarzony jest z miejscami fizycznymi takimi jak sklepy, hotele czy restauracje, zyskuje coraz większą popu...


04.09.2024Anita Matuszek

Wykorzystanie aromamarketingu w eventach i targach: budowanie doświadczeń poprzez zapach

Zastosowanie aromamarketingu w organizacji wydarzeń Wydarzenia, takie jak eventy branżowe czy targi, to miejsca, gdzie uczestnicy szukają nie tylko informacji i produktów, ale także doświadc...


04.09.2024Anita Matuszek

Aspekty kulturowe aromamarketingu: jak różne kultury reagują na zapachy?

Zapachy a kulturowe kody emocjonalne Od wieków zapachy pełniły ważną rolę w kulturach na całym świecie, wpływając na rytuały, obrzędy i codzienne praktyki. Wpływ kulturowych preferencji na o...


04.09.2024Anita Matuszek

Wykorzystanie aromamarketingu w branży żywnościowej: wpływ zapachu na smak

Zmysł węchu a percepcja smaku Nie od dziś wiadomo, że nasz zmysł węchu odgrywa kluczową rolę w tym, jak postrzegamy smak. Około 80% tego, co postrzegamy jako smak, pochodzi właściwie z naszego zmys...


04.09.2024Anita Matuszek

Personalizacja w aromamarketingu: tworzenie spersonalizowanych doświadczeń dla klienta

Zrozumienie potrzeby personalizacji w dzisiejszym świecie Personalizacja stała się jednym z kluczy do skutecznego angażowania konsumentów w różnych branżach. Oczekiwania konsument&oac...