Podaj jakich firm i ofert szukasz
Porównaj ceny i ważne parametry
Zyskaj korzystniejsze warunki zakupu
Wysyłając jedno zapytanie, otrzymasz bezpłatne propozycje od różnych firm zajmujących się aromamarketingiem, co pozwoli Ci znaleźć najatrakcyjniejsze oferty. Porównaj, jakie technologie i metody dyfuzji zapachów oferują poszczególni dostawcy oraz jakie wsparcie jest dostępne po instalacji systemów, aby wybrać opcję idealnie dopasowaną do potrzeb Twojego sklepu, hotelu, salonu spa czy innego miejsca biznesowego. Zdecyduj, który dostawca oferuje najlepsze warunki współpracy w zakresie efektywnego wykorzystania marketingu zapachowego.
Twoje zapytanie trafia bezpośrednio do dostawców, a oni niezobowiązująco przesyłają swoje oferty, bez żadnych opłat czy prowizji z Twojej strony.
Chyba każdy hotelarz i restaurator zdaje sobie sprawę z tego, że dobre wrażenie to podstawa jeśli chodzi o rangę obiektu i ocenę gości. Po wejściu do lokalu klient widzi stylowe wnętrze, trafia na miłą obsługę i czuje zapach, który już na zawsze zostaje w jego pamięci. Zapach ma bowiem kluczowe znaczenie, zwłaszcza w branży hotelarskiej i gastronomicznej.
Jak wiadomo, pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego zapach do hotelu powinien pojawić się w kluczowym miejscu. Ważne, aby hotelowych gości piękny zapach witał już od progu. W każdym hotelu strategicznym miejscem, które powinno zostać “ubrane w zapach” jest strefa wejścia (lobby hotelowe, hall wejściowy i recepcja). W tym miejscu goście pierwszy raz stykają się z hotelem, a doznawane wrażenia i emocje wytwarzają w ich umysłach wizerunek całego obiektu. Zapach w hotelu ma za zadanie stworzyć wyjątkową i niezapomnianą atmosferę wnętrza, które zachwyca i na długo pozostaje w pamięci gości.
Ponieważ zależy nam na tym, by pierwsze wrażenie hotelowych gości było pozytywne, aromatyzujemy strefę wejścia do hotelu. Hotel to jednak także inne miejsca, dlatego warto zadbać o przyjemny zapach w częściach wspólnych w hotelu. Przyjemny zapach powinien pojawić się w takich miejscach jak restauracje, korytarze, toalety, a także sala fitness, basen czy strefa SPA.
Aromamarketing to oddziaływanie zapachem na ludzi. Stosowany w hotelu niesie ze sobą wiele korzyści. Oddziaływaniem zapachem na gości hotelowych jest w stanie bardzo szybko przynieść pozytywne efekty. Głównym założeniem aromamarketingu jest wykreowanie pozytywnego pierwszego wrażenia, które stworzy równie pozytywny wizerunek danego miejsca w umysłach gości. Dodatkowym atutem stosowania przyjemnego zapachu jest wprowadzenie atmosfery czystości i świeżości, poprawiającej komfort gości i zwiększającej poczucie bezpieczeństwa. Dobrze dobrany zapach sprawia, że rośnie rozpoznawalność hotelu, a on sam wyróżnia się na tle konkurencji. Najważniejszym odbiorcą marketingu zapachowego są oczywiście hotelowi goście. Dobierajmy zapach w taki sposób, aby pozostał w ich pamięci jak najdłużej, a subiektywna ocena określająca zadowolenie z pobytu w hotelu była wysoka. Odpowiednio dobrany zapach zagwarantuje przełoży się także na większy wskaźnik powrotów, a goście chętniej będą polecać hotel swoim znajomym i rodzinie.
Pokój hotelowy powinien gwarantować wypoczynek i całkowity relaks. To bardzo ważne zarówno w turystyce jak i biznesie. Przedsiębiorcy szukają w hotelach nie tylko możliwości regeneracji sił ale także miejsca, w którym mogą prowadzić interesy. Przyjemne zapachy do hotelu sprawiają, że goście czują się swobodnie i bardziej komfortowo. Odprężają się i uspokajają wewnętrznie. W restauracjach i toaletach najlepiej sprawdzają się aromaty o działaniu odświeżającym i neutralizującym. Najczęściej są to nuty kwiatowe lub leśne.
W hotelu znajdują się jeszcze restauracja, bistro czy bar. Są to pomieszczenia wymagające zastosowania innych zapachów, które powinny przede wszystkim zneutralizować zapachy i rozpylać woń kojarzącą się ze świeżością, egzotyką, luksusem lub domową atmosferą. Takie zapachy do hotelu jak wanilia, kawa czy świeży chleb spowodują u gości wzrost apetytu, dzięki czemu chętniej będą odwiedzać dany lokal. Neutralizująca rola perfum usunie nieprzyjemną woń z kuchni. Odwiedzający poczują się bardziej komfortowo i pewniej. Jeśli dodatkowo w hotelu jest przestrzeń dla dzieci, to warto rozpylić tam aromaty uspokajające i zwiększające poczucie bezpieczeństwa.
Pokój hotelowy powinien gwarantować wypoczynek i całkowity relaks. To bardzo ważne zarówno w turystyce jak i biznesie. Przedsiębiorcy szukają w hotelach nie tylko możliwości regeneracji sił ale także miejsca, w którym mogą prowadzić interesy. Przyjemne zapachy do hotelu sprawiają, że goście czują się swobodnie i bardziej komfortowo. Odprężają się i uspokajają wewnętrznie. W restauracjach i toaletach najlepiej sprawdzają się aromaty o działaniu odświeżającym i neutralizującym. Najczęściej są to nuty kwiatowe lub leśne.
W hotelu znajdują się jeszcze restauracja, bistro czy bar. Są to pomieszczenia wymagające zastosowania innych zapachów, które powinny przede wszystkim zneutralizować zapachy i rozpylać woń kojarzącą się ze świeżością, egzotyką, luksusem lub domową atmosferą. Takie zapachy do hotelu jak wanilia, kawa czy świeży chleb spowodują u gości wzrost apetytu, dzięki czemu chętniej będą odwiedzać dany lokal. Neutralizująca rola perfum usunie nieprzyjemną woń z kuchni. Odwiedzający poczują się bardziej komfortowo i pewniej. Jeśli dodatkowo w hotelu jest przestrzeń dla dzieci, to warto rozpylić tam aromaty uspokajające i zwiększające poczucie bezpieczeństwa.
Wysyłając jedno zapytanie, otrzymasz bezpłatne propozycje od różnych firm zajmujących się aromamarketingiem, co pozwoli Ci znaleźć najatrakcyjniejsze oferty. Porównaj, jakie technologie i metody dyfuzji zapachów oferują poszczególni dostawcy oraz jakie wsparcie jest dostępne po instalacji systemów, aby wybrać opcję idealnie dopasowaną do potrzeb Twojego sklepu, hotelu, salonu spa czy innego miejsca biznesowego. Zdecyduj, który dostawca oferuje najlepsze warunki współpracy w zakresie efektywnego wykorzystania marketingu zapachowego.
Twoje zapytanie trafia bezpośrednio do dostawców, a oni niezobowiązująco przesyłają swoje oferty, bez żadnych opłat czy prowizji z Twojej strony.
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.
Załóż konto i pozyskuj nowych klientów.
Bezpłatnie zaprezentuj firmę i
realizacje.
Natura kontra laboratorium: pochodzenie składników zapachowych Składniki zapachowe mogą mieć zarówno naturalne, jak i syntetyczne pochodzenie. Te pierwsze uzyskuje się z roślin, kwiat...
Zastosowanie aromamarketingu w środowisku online Aromamarketing, który tradycyjnie kojarzony jest z miejscami fizycznymi takimi jak sklepy, hotele czy restauracje, zyskuje coraz większą popu...
Zastosowanie aromamarketingu w organizacji wydarzeń Wydarzenia, takie jak eventy branżowe czy targi, to miejsca, gdzie uczestnicy szukają nie tylko informacji i produktów, ale także doświadc...
Zapachy a kulturowe kody emocjonalne Od wieków zapachy pełniły ważną rolę w kulturach na całym świecie, wpływając na rytuały, obrzędy i codzienne praktyki. Wpływ kulturowych preferencji na o...
Zmysł węchu a percepcja smaku Nie od dziś wiadomo, że nasz zmysł węchu odgrywa kluczową rolę w tym, jak postrzegamy smak. Około 80% tego, co postrzegamy jako smak, pochodzi właściwie z naszego zmys...
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.