{{trade.parent_id ? trade.name : 'Katalog branżowy'}}
powrót do: {{trade.parent_trade.parent_id ? trade.parent_trade.name : 'Katalog branżowy'}}{{item.name}}
AJ Plus z siedzibą w Krakowie powstała w 1997 roku.
Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla branży hotelarsko - gastronomicznej Horeca, markowym sprzęcie IT, systemach klasy ERP.
Dystrybuujemy i prowadzimy sprzedaż markowego sprzętu komputerowego, fiskalnego i peryferiów na terenie całej Polski.
Praktycznie od samego początku istnienia (od 1997 roku) posiadamy statut Business Partnera firmy HP (wcześniej Compaq) oraz certyfikaty innych producentów m.in.: Lenovo, Fujitsu, Dell.
Prowadzimy audyt i konsulting mający na celu:
Celem naszych szkoleń jest:
Naszą ofertę stanowią produkty dwóch czołowych producentów urządzeń fiskalnych na polskim rynku firm: Posnet i Elzab.
Z urządzeniami fiskalnymi działamy od samego początku wprowadzenia ich do obrotu przez Ministerstwo Finansów. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu dobierzemy odpowiedni typ urządzenia dla Państwa potrzeb przy optymalizacji kosztów zakupu i eksploatacji.
Nasza oferta obejmuje zarówno kasy fiskalne jak i drukarki oraz terminale fiskalne.
Ponadto większość urządzeń dostępnych w naszej ofercie wyposażona jest w kopię elektroniczną paragonu, która pozwala na zapis i przechowywanie kopii na karcie SD/SDHC lub micro SD/SDHC. Takie rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty eksploatacji urządzenia, pozwala na szybki dostęp do zarejestrowanych w ten sposób informacji, a przede wszystkim jest bardziej ekologiczne!
Kasa fiskalna pozwala na prowadzenie sprzedaży bez potrzeby posiadania dodatkowego sprzętu (np. komputer). Baza towarów i usług przechowywana jest w pamięci urządzenia, a paragony fiskalne można wystawiać za pomocą wbudowanej klawiatury.
Kasy fiskalne możemy podzielić na:
Drukarki fiskalne przeznaczone są do współpracy z systemami sprzedażowymi np. POS. Sprzedaż fiskalna rejestrowana jest w pamięci urządzenia za pośrednictwem programu sprzedażowego. Tak jak w przypadku kas fiskalnych, również drukarki fiskalne możemy podzielić na drukarki mobilne (przenośne) i stacjonarne (sklepowe).
PLAZA to rodzina programów komputerowych przeznaczona dla hoteli, moteli, pensjonatów i innych obiektów świadczących usługi noclegowe.
Wśród rozwiązań Plaza SOLUTIONS znajdziemy:
Tak zbudowane oprogramowanie przeznaczone jest do wdrożeń zarówno w małych pensjonatach, jak i dla bardziej wymagających Klientów – hoteli o wysokim standardzie oferowanych usług oraz do wieloobiektowych sieci hotelowych.
Oprogramowanie S4H to uniwersalny pakiet do obsługi placówek handlowych różnych branż, ze szczególnym uwzględnieniem branży HoReCa. Dzięki użyciu najnowszych technologii informatycznych rozwiązanie to jest bardzo elastyczne.
Dzięki umiarkowanym cenom, inwestycja w program S4H szybko się zwraca. Zastosowanie zróżnicowanego systemu płatności za licencje, pozwala na zakup oprogramowania S4H zarówno w tradycyjny sposób (jednorazowy zakup licencji z dożywotnim prawem użytkowania), jak również w dogodnym dla siebie planie abonamentowym.
Programy do prowadzenia punktu gastronomicznego muszą spełniać wysokie wymagania. Dobrze zaprojektowany program dla restauracji to gwarancja szybkiej obsługi gości, dokładniejszego rozliczenia zakupionych produktów, a także możliwości prowadzenia akcji promocyjnych, zachęcających do wizyty w lokalu. Program gastronomiczny musi być też łatwy w obsłudze – pozwoli to zminimalizować koszty szkolenia personelu.
Sprawne przekazywanie zamówień do kuchni to jedna z najważniejszych funkcji programu dla restauracji. Komunikacja z kuchnią może odbywać się za pośrednictwem drukarki bonowej – kucharz otrzymuje wtedy druk z zamówieniem, lub za pomocą systemu S4H KDS – kucharz obserwuje aktualne zamówienia na ekranie telewizora lub monitora dotykowego oraz może wprowadzać etapy przygotowywania danej potrawy.
Duże możliwości, jakie oferuje program S4H dla restauracji sprawiają, że można dopasować system do potrzeb konkretnego klienta. Jest to produkt o wielkich możliwościach, który jest używany przez wiele restauracji i punktów gastronomicznych każdego dnia. Obejmuje rozwiązania przygotowane dla firm gastronomicznych prowadzących różny model obsługi klienta i realizowania zamówień, które sprawdzają się w dowolnej sytuacji.
System S4H to także aplikacje webowe – na telefon komórkowy, smartfon czy tablet wszędzie tam, gdzie dostępne jest połączenie z Internetem. Aplikacje S4H ONLINE umożliwiają m.in. zakupy przez Internet, rezerwacje i zamówienia online czy bieżący podgląd danych finansowych lokalu z dowolnego miejsca w sieci.
Proponowany przez nas oprogramowanie gastronomiczne oparte jest na standardowych komputerach lub terminalach, które wraz z oprogramowaniem GASTRO i drukarkami fiskalnymi całkowicie zastępują i przewyższają możliwościami każdą kasę gastronomiczną.
Uzupełnieniem systemu stanowią bonowniki kelnerskie – urządzenia typu palmtop z funkcją automatycznej transmisji danych do drukarek zamówień w kuchni i na barach. Mogą one całkowicie zmienić tryb pracy w lokalu zmniejszając liczbę obsługi i minimalizując ruch kelnerski oraz podnosząc jakość i szybkość obsługi klienta przez fakt, że kelner jest cały czas w jego zasięgu.
Od strony rozliczeń sprzedaży i zakupów nad całością czuwa program Gastro SZEF i Gastro FINANSE, które oprócz pełnych rozliczeń magazynów za pomocą receptur, kalkulacji imprez, posiadają bogate możliwości raportowania i analiz.
Punkty końcowe w firmach nieustannie padają ofiarami ataków. Wystarczy jedna udana infekcja złośliwego oprogramowania, aby cyberprzestępcy otrzymali furtkę niezbędną do pozyskania wrażliwych danych organizacji.
Oprogramowanie Malwarebytes Endpoint Protection to scentralizowana, oparta na chmurze ochrona punktów końcowych za pomocą jednego lekkiego agenta.
Właściwe podejście do zabezpieczania punktów końcowych wymaga ochrony wielowektorowej. Technologia ochrony wielowektorowej obejmuje szereg warstw technologii zwalczających zaawansowane zagrożenia wykorzystujące różne wektory i techniki ataku.
Wielowarstwowe podejście pozwala chronić punkty końcowe przed wszystkimi typami zagrożeń dzięki zastosowaniu statycznych i dynamicznych technik wykrywania, zdolnych powstrzymywać ataki na wszystkich etapach. Dzięki temu zapewnia ochronę przed wszystkimi typami infekcji — od tradycyjnych wirusów po przyszłe zaawansowane zagrożenia.
Technologia Malwarebytes Endpoint Protection obejmuje 7 warstw ochrony:
Funkcje te zapewniają natychmiastową reakcję w przypadku wystąpienia infekcji. Zastrzeżony mechanizm Linking Engine Remediation pozwala na kompletne i dokładne przywracanie prawidłowego stanu technicznego punktów końcowych z zachowaniem minimalnego wpływu na użytkowników.
Platforma chmurowa pozwala na dostarczanie produktu Malwarebytes Endpoint Protection za pośrednictwem pojedynczego, ujednoliconego agenta dla punktów końcowych. Dzięki temu procesy wdrażania i zarządzania usługą ulegają uproszczeniu, pozwalając błyskawicznie osiągnąć pożądaną wartość oraz wysoką skalowalność rozwiązania.
Rozwiązanie Malwarebytes Endpoint Protection and Response integruje wielowektorową technologię ochrony z możliwością wykrywania i reagowania z poziomu jednego programu.
Zapewnia widoczność punktów końcowych, co umożliwia stałą analizę behawioralną i prowadzenie dochodzeń. Redukuje czas usunięcia zagrożeń typu zero-day i oferuje opcje naprawy problemu wykraczające poza wysyłanie alertów.
Poza 7-warstwową ochroną wielowektorową, Malwarebytes Endpoint Protection and Response obejmuje dodatkowe technologie EDR (Endpoint Detection & Response) oferujące możliwości rozwiązania problemu:
Złożoność rozwiązań EDR zostaje wyeliminowana dzięki intuicyjnemu monitorowaniu punktów końcowych, wykrywaniu zagrożeń i rozwiązywaniu problemów.
Specjalistyczne oprogramowanie do obsługi placówek medycznych to przede wszystkim:
To także funkcjonalności związane z rozliczeniami i sprawozdawczością:
Nasza oferta obejmuje wyłącznie wiodące systemy na rynku aplikacji medycznych.
W ramach uzupełnienia naszej oferty proponujemy:
AJ Plus to praktyczna wiedza oparta na wieloletnim doświadczeniu.
Specjalizujemy się w markowym sprzęcie IT, rozwiązaniach systemowych klasy ERP.
Dystrybuujemy i prowadzimy sprzedaż markowego sprzętu komputerowego i peryferiów na terenie całej Polski i Europy.
Rozwiązania proponowane przez nas mają zastosowanie w każdej wielkości firmy.
Zintegrowana, pracujących na jednej bazie danych, modułowa konstrukcja pozwala na obsługę różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa.
Comarch Mobile – rozwiązanie przeznaczone dla podróżujących handlowców, których codzienna pracy odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych.
Kolejne rozwiązanie to niezwykle elastyczna platforma ALTUM – w szczególności dla firm działających w handlu i usługach.
ERP XL – system przeznaczonych dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz usługowych.
ERP Optima dzięki rozbudowanej funkcjonalności zapewnia pełne wsparcie i automatyzacje procesów biznesowych w przedsiębiorstwie.
Wybrane korzyści:
Posiadamy certyfikaty renomowanych firm i prowadzimy sprzedaż ich rozwiązań sprzętowych IT.
W zakresie szeroko rozumianej branży IT proponujemy:
Najnowsza technologia w połączeniu z atrakcyjną cenę, czynią ten system naprawdę doskonałą alternatywą dla tradycyjnych zamków elektronicznych, bazujących na kartach magnetycznych lub chipowych. System jest wygodny w codziennym użytkowaniu, zarówno dla gości jak też Personelu Hotelu.
System kontroli dostępu w wersji podstawowej obejmuje kontrolę wejść do wszystkich pokoi gościnnych oraz do wydzielonych obszarów, zgodnych z potrzebami Użytkownika systemu, np. restauracja, sauna, narciarnia, przechowalnia bagażu, serwerownia, gabinet dyrektora, etc. Jest to jedyny system na rynku, który dzięki najwyższej jakości produkcji oraz użytych materiałów – 100% produkcji wykonywane jest w fabrykach w Japonii – posiada 5-letnią Gwarancję.
Wyłączniki prądu w pokoju, pozwalają na dokonanie oszczędności z tytułu zużytej energii elektrycznej oraz podnoszą poziom bezpieczeństwa, w sytuacji gdy goście zostawią włączoną w gniazdku, np. grzałkę. Proponujemy również wyłącznik prądu w pokoju, na specjalny brelok do kluczy.
Minibary produkcji włoskiej i tureckiej, co pozwala nam na elastyczne dobranie odpowiednich rozwiązań zgodnych z Państwa potrzebami i wymaganiami.
Sejfy hotelowe – pozwalają na bezpieczny wypoczynek gości w hotelu. Łatwe w użyciu – kod lub karta. Niezwykle estetyczne z pamięcią otwarć i 5 letnią gwarancją
Dostarczamy również karty magnetyczne lub chipowe z nadrukiem Hotelu. Każdorazowo z Hotelem, uzgadniana jest treść oraz kolorystyka nadruku.
Produkując meble z litego drewna sosnowego, możemy Państwu zapewnić dostawę szerokiej gamy mebli sosnowych, spełniających wymogi pod względem stylistycznym i funkcjonalnym. Gwarantujemy konkurencyjne ceny oraz wysoką jakość wyrobów.
Gwarancją najwyższej jakości obsługi klienta i prawidłowo działającego systemu informatycznego jest wykwalifikowana kadra. W ofercie naszej firmy znajdziecie Państwo kompleksowe pakiety szkoleń i podnoszenia kwalifikacji pracowników. Skierowane są do kelnerów, recepcjonistów i managerów oraz do placówek oświatowych o profilu hotelarsko-gastronomicznym, a także do personelu medycznego podmiotów leczniczych, gabinetów lekarskich i pielęgniarskich.
Standardowo cykl szkolenia trwa minimum trzy dni w trakcie których uczestnicy zdobywają niezbędne umiejętności z zakresu pracy w programach do obsługi gastronomii – Gastro SZEF, Gastro POS, DM Plaza.
Zajęcia mają charakter teoretyczno-praktyczny, osoby szkolone wykonują przykładowe ćwiczenia oraz zadają na bieżąco pytania trenerowi. Każdy z uczestników posiada własne stanowisko pracy, na którym instalowane jest oprogramowanie Gastro, DM Plaza w wersji DEMO.
Szkolenie prowadzone jest w formie konfiguracji bazy danych „od zera”, przy okazji omawiając wszystkie parametry oprogramowania, symulując różne sytuacje mające miejsce podczas wykonywanej pracy.
Szkolenie wieńczy egzamin teoretyczno – praktyczny. Warunkiem uzyskania certyfikatu z zakresu oprogramowania Gastro SZEF, Gastro POS, DM Plaza jest pozytywne zaliczenie egzaminu teoretycznego i praktycznego. Warunkiem koniecznym przystąpienia do egzaminu praktycznego jest zaliczenie części teoretycznej.
Zdobyty certyfikat jest gwarancją że Państwa pracownik posiada niezbędne umiejętności do zarządzania systemem gastronomicznym, hotelowym, a dla osób szukających pracy na stanowisku managera gastronomii, kelnera, recepcjonisty czy managera hotelu stanowi dodatkowy atut w trakcie procesu rekrutacyjnego.
Celem naszych szkoleń jest:
Tematyka szkoleń podzielona jest na zakresy obejmujące zagadnienia dedykowane dla poszczególnych grup personelu medycznego (lekarze, pielęgniarki, personel rejestracji, kadra administracyjna). Dzięki temu poszczególni użytkownicy systemu zdobywają wiedzę i umiejętności dostosowane do potrzeb na swoim stanowisku pracy. Zajęcia prowadzone są na miejscu u Klienta lub w naszej siedzibie w Krakowie, w grupach dostosowanych do stopnia zaawansowania uczestników. Istnieje możliwość spotkań indywidualnych.
W związku z nieuchronnie zbliżającym się terminem wejścia w życie obowiązku prowadzenia dokumentacji medycznej wyłącznie w postaci elektronicznej, na życzenie Klienta w części teoretycznej szkolenia omówimy ogólne zasady tworzenia, przechowywania i udostępniania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM) w świetle obowiązujących przepisów prawa.
Nasza oferta obejmuje również szkolenia z zakresu zasad kontraktowania świadczeń, a także sprawozdawczości i rozliczania umów z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Szkolenia te mają na celu:
Przeprowadzamy również audyt i konsulting mający na celu:
Świadczymy usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania i ochrony danych osobowych.
Zapewniamy wsparcie przy opracowaniu i wdrożeniu Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Audyty zewnętrzne i wewnętrzne:
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.