Dla satysfakcji klientów zapewniamy wsparcie w postaci serwisu mobilnego.
Dojeżdżamy w każde miejsce na terenie kraju. Stawiamy sobie za cel zamknięcie sprawy serwisowej w ciągu 7 dni roboczych.
SZKOLENIA / WARSZTATYOrganizujemy szkolenia wyjazdowe oraz w siedzibie naszej firmy. Są to szkolenia techniczne, po których klienci posiadają wiedzę i umiejętności potrzebne do prawidłowego podłączenia i obsługi inwerterów Afore.
Szkolenia w siedzibie organizujemy raz w miesiącu.
MAGAZYNPrzy zamówieniach do godziny 10-tej, inwertery do mocy 20kW wysyłane są w tym samym dniu, większe – w dniu następnym.
4 1 2 3 4 1 4 POZNAJ NAS LEPIEJDział Wsparcia Technicznego ma na celu zdalnie rozwiązać problem, przyjąć zgłoszenie serwisowe, a także doradzić we wszelkich sprawach związanych z inwerterami Afore.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16-stej pod numerem telefonu +48 799 399 690 oraz adresem mailowym [email protected] NIE ZWALNIAMY!Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.