Softech Sp. z o.o. jest producentem najpopularniejszych w Polsce programów dla gastronomii Gastro i hotelarstwa Chart oraz dystrybutorem specjalistycznego sprzętu komputerowego. Zasadniczym atutem naszej firmy jest kilkunastoletnie doświadczenie i najwyższej klasy profesjonalizm tworzonych rozwiązań informatycznych.
Producent najpopularniejszych programów
Z programów Gastro i Chart korzysta w Polsce ponad 7000 punktów gastronomicznych i ponad 500 obiektów hotelowych. Kilkadziesiąt instalacji systemów Gastro funkcjonuje na Bliskim Wschodzie. Oznacza to, że z programów Gastro i Chart korzysta codziennie kilkadziesiąt tysięcy użytkowników.
Dystrybutor specjalistycznego sprzętu komputerowego
Softech jest dystrybutorem specjalistycznego sprzętu komputerowego dla gastronomii i hotelarstwa. Współpracuje z jednym z największych na świecie producentów urządzeń dla punktów sprzedaży i obsługi klientów - firmą Posiflex. Jest dystrybutorem rozwiązań komunikacyjnych Long Range Systems i PartnerTech.
Softech oferuje kompleksowe wyposażenie stanowisk pracy - od terminali dotykowych z akcesoriami, przez drukarki i systemy monitorów kuchennych, aż po gastronomiczne systemy komunikacyjne i automatykę hotelową.
Najwyższa jakość i dostępność usług
Softech świadczy usługi wdrożenia oraz serwisu oprogramowania i sprzętu. W celu zapewnienia najwyższej dostępności usług i zgodnie z wymaganiami branży gastronomicznej i hotelarskiej, firma świadczy całodobowy serwis oprogramowania, wspierany przez lokalnych Partnerów Softech.
Jesteśmy blisko
Sieć ponad 200 Partnerów Softech jest jedną z większych w Polsce i największą siecią skupiającą firmy informatyczne oferującą obsługę branż gastronomicznej i hotelarskiej. Daje to użytkownikom naszych rozwiązań gwarancję najwyższego poziomu obsługi i bezpieczeństwa wynikającą ze współpracy z firmą ogólnopolską, a jednocześnie bliskość i elastyczność współpracy z lokalnym Partnerem Softech.
Najlepszy Partner w biznesie
Oferowane przez nas produkty i współpraca z nami cieszą się doskonałymi referencjami wśród użytkowników. Nasze oprogramowania uruchomione są w kilku tysiącach lokali gastronomicznych w Polsce i zagranicą. Od początku obecności na rynku jesteśmy doceniani przez klientów jako fachowy partner i wysokiej klasy profesjonalista w tworzonych rozwiązaniach informatycznych dla branży gastronomicznej.
Długoterminowa współpraca i zaufanie
Od 2007 r. Softech wchodzi w skład notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupy LSI Software. Jawność działań, wiarygodność Grupy oraz jakość i profesjonalizm dostarczanych rozwiązań informatycznych, są dla naszych Klientów i Partnerów gwarancją obustronnie korzystnej, długoterminowej i opartej na zaufaniu współpracy.
Program Gastro POS
Stanowi samodzielny program sprzedaży kelnerskiej i barmańskiej na ekranach dotykowych. Powstał w celu wyeliminowania ograniczeń funkcjonalnych, jakie stwarzało posługiwanie się na stanowisku kelnerskim/barmańskim kasą fiskalną. Obsługa programu GASTRO POS przypomina pracę na zwykłej kasie z tą różnicą, że klawisze są wyświetlane na ekranie dotykowym terminala Posiflex, a wybór potraw jest prosty i intuicyjny, przy tym nieporównywalnie szybszy. Identyfikacja kelnera następuje wg kodu lub z użyciem karty magnetycznej. System przewyższa ergonomią oraz swoimi możliwościami każdą kasę gastronomiczną. Połączenie Gastro POSa z programemGastro Szef tworzy zintegrowany system rozliczenia gastronomii - od dostaw po sprzedaż i wydanie potraw.
Funkcje programu
Program GASTRO SZEF
Prowadzi gospodarkę magazynową firmy w oparciu o dokumenty magazynowe oraz sprzedaży, w tym sprzedaż zrealizowaną na stanowiskach kelnerskich. Na podstawie założonych kart kalkulacyjnych program wykonuje odpowiednie rozchody składników potraw, oblicza kalkulacje, marże, wskaźniki food cost oraz zapotrzebowanie surowcowe. Dane z programu są podstawą ewidencji materiałowej w cenach zakupu oraz gastronomicznych, również automatyczną dekretacją do wybranych systemów finansowo-księgowych.
Funkcje programu
Ogromną zaletą programu jest możliwość podłączenia do komputera kas fiskalnych, na których rejestrują sprzedaż kelnerzy. Pozwala to stworzyć całościowy, skomputeryzowany system rozliczania gastronomii od dostaw surowców do sprzedaży potraw. Komunikacja z kasami jest dwukierunkowa. Z jednej strony program wysyła do kas informacje o artykułach (nazwy, ceny, itp.), grupach towarowych, kelnerach, rozkładzie klawiatury; z drugiej strony pobiera z kas informacje o sprzedaży potraw, obrocie syntetycznym całej kasy oraz poszczególnych kelnerów. Dzięki takiemu rozwiązaniu kasy po wstępnym zaprogramowaniu przez serwis, nie wymagają od obsługi żadnej umiejętności programowania, gdyż całość wymiany danych prowadzona jest przez program GASTRO.
Program hotelowy CHART
System dzięki niezawodności, uniwersalności i modułowości znajduje szerokie zastosowanie w hotelach miejskich, pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych, sanatoryjnych i wczasowych. System z powodzeniem może być stosowany zarówno w małych, jak i dużych obiektach.
Pomimo że program zawiera bogaty pakiet funkcji charakteryzuje się łatwością obsługi. Nie sprawia żadnych problemów osobie zaznajomionej z podstawowymi zasadami pracy w środowisku Microsoft Windows®. System może pracować w lokalnej sieci komputerowej i być użytkowany jednocześnie przez wielu operatorów: recepcjonistów, kadrę menagerską, księgowość, dział marketingu. Przyjęta zasada licencjonowania pozwala na dołączanie dowolnej liczby stanowisk. Niewielkie wymagania sprzętowe pozwalają na uruchomienie systemu na większości obecnie dostępnych komputerów.
Program hotelowy CHART współpracuje z szeroką gamą urządzeń i systemów informatycznych i telekomunikacyjnych, automatyzując i upraszczając codziennie wykonywane zadania. Komunikacja obejmuje między innymi centrale telefoniczne oraz systemy taryfikacyjne, drukarki fiskalne, systemy zamków hotelowych, systemy księgowe i płatnicze. W odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów przygotowany został moduł rezerwacji internetowych, a dla klientów zainteresowanych współpracą na platformie B2B – system Chartnet.
Moduły programu
Moduł recepcja - przeznaczony jest do wspomagania pracy personelu recepcyjnego, działu marketingu oraz kadry zarządzającej hotelu. Z tego miejsca dostępne są wszystkie kluczowe informacje, niezbędne dla poprawnego działania hotelu: bieżący podgląd pokoi, lista meldunków, księga rezerwacji. Kolorowy diagram hotelu umożliwia między innymi podejrzenie bieżącego i planowanego obłożenia, wyszukiwanie rezerwacji wymagających wpłaty zaliczki, dodawanie i przenoszenie rezerwacji oraz meldunków. Logicznie powiązane okna umożliwiają płynne przechodzenie od jednej funkcji do drugiej, a rozbudowany system uprawnień pozwala konfigurować dostęp dla każdego z użytkowników z osobna.
Żywienie – coraz powszechniejszym standardem staje się oferowanie gościom hotelowym możliwości korzystania z hotelowej restauracji. System Chart umożliwia zarówno planowanie posiłków na etapie rezerwacji, jak i szczegółowe rozliczanie w trakcie pobytu.
Zasoby – obok rezerwacji pokoi często spotykane są szeroko rozumiane rezerwacje zasobów: sal konferencyjnych, gabinetów odnowy biologicznej, rowerów, itp. Dzięki modułowi możliwe jest prowadzenie rezerwacji takich zasobów oraz rozliczanie - jako obciążeń, dopisywanych do konta gości, fakturami, rachunkami lub paragonami. Dla rezerwowanych zasobów możliwe jest drukowanie potwierdzeń, które stanowić mogą formę biletu.
Obciążenia i sprzedaż – Księga Obciążeń pozwala na przeglądanie, zarządzanie i rozliczanie wszelkiego rodzaju należnościami, wynikającymi z meldunku: pobytowymi, żywienia, usług dodatkowych. Dzięki połączeniu z modułem Sprzedaży jest wygodnym i elastycznym narzędziem, pozwalającym szybko i sprawnie rozliczyć gościa. Zależnie od konfiguracji systemu, rozliczenie może nastąpić w chwili wymeldowania gościa lub w formie płatności odroczonej.
Archiwum – ogromna większość czynności, wykonywanych w hotelu, ma charakter powtarzalny. Dotyczy to zarówno wystawiania dokumentów sprzedaży, jak i bezpośredniej obsługi gości. Aby ułatwić użytkownikom pracę z systemem, wprowadzony został szereg słowników, zawierających dane stałe (listy usług, dane firm i gości, itp.). W celu ułatwienia kontroli dodano również słowniki danych archiwalnych (rezerwacji, meldunków, dokumentów, itp.).
Zestawienia – narzędzie pozwalające w szybki i łatwy sposób uzyskać pełny obraz hotelu, m.in. odczytać dane o prowadzonych rezerwacjach i meldunkach, utworzyć zestawienia księgowe i sprzedaży, opracować informacje statystyczne o wykorzystaniu obiektu.
Interfejsy – system CHART pozwala nie tylko na gromadzenie i analizę danych wprowadzanych przez użytkowników, ale współpracę z różnego rodzaju systemami i urządzeniami peryferyjnymi: centralami abonenckimi, zamkami elektronicznymi, drukarkami fiskalnymi, systemami FK. Szeroka lista obsługiwanych urządzeń, dostarczanych przez największych producentów, pozwala na łatwą integrację i automatyzację codziennych czynności.
Gastro – w przypadku, gdy hotel połączony jest z obiektem gastronomicznym, wyposażonym w oprogramowanie Gastro, możliwe jest współdziałanie zarówno z programem Gastro POS, jak i programem Gastro Szef.
Internet – coraz więcej obiektów o charakterze hotelarskim umieszcza w Internecie własne strony, zawierające opis obiektu bogato ilustrowany zdjęciami oraz cennik usług. Jest to skuteczny sposób na promocję swoich usług, adresowany do biur turystycznych oraz klientów indywidualnych na całym świecie. Co więcej, komunikacja za pośrednictwem sieci umożliwia bezpośrednie rezerwowanie pokoi w hotelu, skutecznie uzupełniając tradycyjne kanały rezerwacji.
Rehabilitacja – w przypadku obiektów świadczących usługi rehabilitacyjne i zabiegowe równie ważne, co prawidłowe przyjęcie i rozliczenie gościa, jest również prowadzenie dokumentów dotyczących szczegółów jego pobytu, przeprowadzonych zabiegów i formy leczenia. Dla takich właśnie użytkowników stworzony został moduł Rehabilitacji.
Moduł centrum – Na potrzeby rozwiązań sieciowych stworzony został moduł Centrum. Składa się on z dwóch aplikacji – klienta, przesyłającego bazy z obiektów do centrali, oraz systemu centralnego, odczytującego i udostępniającego pobrane dane. Wysyłka baz odbywa się zgodnie z przyjętym harmonogramem (najczęściej w godzinach nocnych), a zaszyfrowane dane przesyłane są za pomocą protokołu FTP (rozwiązanie to stosować można również jako mechanizm zdalnej, rozproszonej archiwizacji baz).
Oprócz specjalizowanego oprogramowania do prowadzenia sprzedaży w gastronomii oferujemy Państwu:
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.