Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. Posiadają ok. 60 % udziału w rynku targowym w Polsce i są pierwszym organizatorem targów w Europie Środkowo-Wschodniej. MTP należą do organizacji skupiających liderów targowych z całego świata (UFI - Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego i Centrex - Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych).
Targi Poznańskie dysponują największą w Polsce infrastrukturą targową i konferencyjną - posiadają 16 klimatyzowanych pawilonów o wysokim standardzie i dużej powierzchni (ponad 110 tys. mkw. w halach wystawienniczych i prawie 35 tys. m kw. terenu otwartego) oraz 81 nowoczesnych sal konferencyjnych.
Już we wrześniu kolejna edycja poznańskich targów dla branży HoReCa, czyli Targów Wyposażenia Hoteli INVEST HOTEL i odbywających się w tym samym czasie Międzynarodowych Targów Gastronomii POLAGRA GASTRO.
Oba wydarzenia odgrywają istotną rolę w środowisku hotelarsko-gastronomicznym i co roku przyciągają kluczowych producentów i dystrybutorów wyposażenia hoteli i restauracji. Na ekspozycji targów INVEST HOTEL pojawią się najnowsze propozycje w zakresie wyposażenia pokoi hotelowych, recepcji czy stref relaksu. Nie zabraknie więc najnowszych modeli mebli, tekstyliów pościelowych i łazienkowych, oświetlenia, elementów dekoracyjnych, środków czystości, odzieży, a także oprogramowania pozwalającego zoptymalizować obsługę klientów. Wystawa będzie dobrze skomponowaną ofertą produktów pozostających nie bez znaczenia dla budowy dobrej atmosfery hotelu, pozwalającą zapewnić gościom komfort pobytu oraz sprawnie ich obsłużyć.
Marketingowe know-how
Targi INVEST HOTEL to także starannie dobrany do oczekiwań rynku program wydarzeń obejmujący pokazy specjalne, konferencje i szkolenia. Podczas tegorocznej edycji już po raz trzeci odbędzie się największa w Polsce konferencja dla hotelarzy Hotel Marketing Conference, która potrwa 2 dni (27-28 września) i obfitować będzie w wiele inspirujących prelekcji, prowadzonych przez specjalistów z branży. Tematami przewodnimi wydarzenia będą budowa relacji w kontekście marki hotelu oraz podnoszenie rentowności działań marketingowych w obiekcie. Nie zabraknie również dreszczyku emocji. Podczas konferencji odbędzie się wielki finał II edycji Hotel Brand Awards - konkursu na najlepszą markę hotelową.
Hotelarskie inwestycje okiem ekspertów
Do kalendarza warto też wpisać Hotel Investors Meeting – wydarzenie zaplanowane na dni 26 i 27 września. Pierwszy dzień spotkań dedykowany będzie rynkom hotelarskim. Pod lupą ekspertów znajdzie się nie tylko nasz rodzimy sektor usług hotelarskich, ale także ten, znajdujący się za naszą wschodnią granicą – na Ukrainie i Białorusi. Zaproszeni goście opowiedzą również o tym jak sprzedawać na Ukrainie czy Białorusi polskie know how budowlane, wyposażenie i materiały dla hoteli. Teoria zostanie wsparta ciekawymi case study na przykładzie firm, które odniosły sukces poza Polską. Drugi dzień spotkań będzie miał wymiar bardzo praktyczny. Prelegenci skupią się na takich zagadnieniach jak negocjacje z sieciami hotelarskimi, organizacja (reorganizacja) działalności gastronomicznej w hotelach oraz działalności operacyjnej obiektu. Nie zabraknie też zagadnień księgowo-finansowych takich jak USALI oraz poszukiwań obszarów pozwalających zwiększyć przychody z działalności hotelarskiej.
Innowacje w gastronomii
Menedżerowie hoteli jak i inwestorzy rynku hotelarskiego koniecznie powinni zapoznać się również z ekspozycją targów POLAGRA GASTRO. Wystawa co roku zaskakuje nowinkami technologicznymi prezentowanymi przez liderów branży. Nie inaczej będzie w tym roku. Liderzy rynku przedstawią najnowsze propozycje wyposażenia dla profesjonalnych kuchni oraz sal restauracyjnych i barów. W tym roku wydarzeniu ponownie będzie towarzyszyła Galeria Innowacji, czyli miejsce, którego nie powinien ominąć żaden szef kuchni czy menedżer hotelu. Dlaczego? Ponieważ właśnie tutaj prezentowane są technologie, które mogą zrewolucjonizować rynek HoReCa. Prostota obsługi, oszczędność czasu, produktów i przestrzeni, nowoczesny design – to kwintesencja tego, czym będzie wyróżniać się tegoroczna Galeria Innowacji.
Więcej informacji na: www.investhotel.pl oraz www.polagragastro.pl
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.