Promocje HoReCa
11.08.2020, 11:05

Jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty, musisz się przebić w gąszczu komunikatów.  Najlepszym sposobem na to jest stworzenie promocji, która sprawi, że produkt Wyróżnia się i przyciąga uwagę klientów. Jak to osiągnąć?

MORE

Aby promocja zdobyła zainteresowanie klientów powinna spełniać następujące kryteria:

Wyjątkowość - Podaj wyraźny powód PROMOCJI: koniec sezonu, likwidacja kolekcji, zmiana asortymentu, otwarcie sklepu. PROMOCJA powinna być absolutnie unikalna i wyjątkowa. Jest to najważniejszy czynnik skuteczności.

Promocja z obniżoną ceną, zawierająca dodatkowo Opinie, Pytania i Odpowiedzi pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.

 

WP

  1. Ograniczenie ilościowe - Napisz, że dostępna jest ograniczona liczba sztuk promowanego produktu. Ograniczony asortyment pozytywnie wpływa na szybkość podejmowania przez klienta decyzji zakupowej.
  2. Ograniczenie czasowe - Klienci nie lubią nudy. Promocja jest efektywna, kiedy skłania do działania w określonym czasie.
  3. Podaj wielkość obniżki - Podkreśl zysk klienta dzięki obniżonej cenie podając wielkość obniżki w procentach.
  4. Traktuj klientów poważnie - Obniżki o 1 czy 2% raczej nikogo nie zainteresują.
  5. Strategia "dziecko do bicia" - PROMOCJA towaru, który może być uzupełnieniem oferty w celu zwabienia klientów do zakupu innego towaru.

Uwagi

  • Wystaw PROMOCJĘ na zwiadowca.pl i zamieść link do niej w grupie Zwiadowcy na Facebook
  • Pamiętaj, że Opinie i Pytania i odpowiedzi zamieszczone w produkcie dodatkowo podnoszą jego atrakcyjność i zainteresowanie nim klientów.
  • W treści PROMOCJI na zwiadowca.pl możesz umieścić równiez link do Twojego sklepu.

 

promocja 2




Komentarze